TABITA

Rahsia kecantikan para artis Indonesia telah diketahui malah ada sumber mengatakan Dato Siti Nurhaliza juga turut menggunakannya.

Memperkenalkan produk Tabita Skin Care,khusus untuk perawatan wajah.

Diadun dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Collagen, Pearl Powder,Japanese Tea,Japanese Papaya,Vitamin C dan Vitamin E.

Tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON yang boleh menyebabkan cancer kulit dan kerengsaan jika penggunaan berpanjangan.

Kegunaan produk kecantikan yang mengandungi MERCURY/HYDROQUINON biasanya menyebabkan wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinar matahari langsung. Tetapi Tabita tidak demikian, dengan bahan adunan semulajadi secara profesional.
semua produk Tabita Skin Care sangat selamat digunakan tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Wajah anda akan menjadi tampak bersinar,putih, tidak berminyak dan menjadi lebih tegang serta lembut seperti kulit bayi.

Dengan harga yang berpatutan,pemakaian yang jimat,1 set ekonomi boleh untuk pemakaian 1-3 bulan,namun hasilnya dapat dilihat dalam masa 3 minggu.
Inilah rahsia untuk cantik semulajadi!

HARGA TABITA TERKINI



SET EKONOMI
RM400




SET REGULAR
RM550




CLEANSER
RM 120 / 100ML



TONER

RM90 / 100ML





DAY & NIGHT CREAM
RM 150 / 15GM / satu pot / ekonomi
RM 190 / 25GM / satu pot / regular



Monday, April 26, 2010

SPECIAL CREAM


SPECIAL CREAM
RM 160/40G

Sudah ramai pengguna TABITA saya telah menggunakan set selama 3 bulan, jadi saya masukkan SPECIAL CREAM untuk kegunaan lanjutan. Kaya dengan Vitamin C dan E untuk membaik pulih kulit dengan lebih mendalam pada waktu malam. Untuk perawatan TABITA yang maksimum.
Cara penggunaan: Pakai hanya 2 hari sekali, hanya pada waktu malam. Gantikan penggunaan dengan night cream. Atau lebih mudah selang sehari dengan night cream.


No comments:

Voting